Szállítási feltételek

Logisztikai okokból előfordulhat, hogy ugyanazon megrendelés egyes tételeit külön szállítjuk, ami azt jelenti, hogy a tételeket több csomagban kaphatja meg. A leggyorsabb és legpontosabb kézbesítés biztosítása érdekében kérjük, gondosan ellenőrizze és adja meg a helyes szállítási címet a megrendelés véglegesítésekor.

Felhívjuk figyelmét, hogy nem vállalunk felelősséget a vevő által megadott hiányos vagy helytelen címek miatt elveszett szállítmányokért. Nagyon fontos, hogy a szállítási adatok helyesek legyenek a kézbesítési problémák elkerülése érdekében.

Rendeléskor választhat szállítási módot, beleértve az ingyenes szállítási opciót is, ami azt jelenti, hogy a terméket egy országon kívüli beszállítótól szállítjuk.

A szokásos rendelésfeldolgozási idő a rendelés leadásától számított 2-5 munkanap. Ezt követően a becsült szállítási idő 5-9 munkanap. Ezek csak becslések, és nem tudjuk garantálni a konkrét szállítási dátumokat.

Amint feldolgoztuk a rendelését, létrehozunk Önnek egy nyomonkövetési számot, és elküldjük a szállítási visszaigazolásban szereplő e-mail címére.
Ha 5 munkanapon belül nem kapja meg a követési számát, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a support@arctiqo.se címen, és adja meg a rendelési számát.

Mindent megteszünk, hogy megrendelését a lehető leggyorsabban kézbesítsük, azonban előre nem látható körülmények, mint például ünnepnapok, természeti katasztrófák, közlekedési sztrájkok vagy egyéb, rajtunk kívül álló események, késedelmet okozhatnak.

Amennyiben a szállítási idő meghaladja a 45 munkanapot, teljes visszatérítést kínálunk az Ön elégedettségének biztosítása érdekében.

Biztos lehet benne, hogy elkötelezettek vagyunk a szállítási elvárások teljesítése, sőt túlszárnyalása iránt. Csapatunk mindig arra törekszik, hogy termékeit időben, vagy akár korábban is kiszállítsa.

Ha bármilyen kérdése vagy aggálya van a szállítási folyamattal kapcsolatban, bármikor kapcsolatba léphet velünk: support@arctiqo.se