Visszaküldés és visszatérítés
Visszatérítések
A legtöbb termék esetében, abban a valószínűtlen esetben, ha a termék hibás, a kézhezvételtől számított 30 napon belül visszaküldheti nekünk visszatérítésért vagy cseréért.
A visszaküldéshez a terméknek használatlannak és ugyanabban az állapotban kell lennie, mint ahogyan átvette. A terméknek eredeti csomagolásában kell lennie.
Visszaküldések
Miután megkaptuk és megvizsgáltuk a visszaküldött terméket, küldünk egy e-mailt, amely visszaigazolja, hogy megkaptuk a visszaküldött terméket.
Azt is közöljük Önnel, hogy a visszaküldését elfogadtuk vagy elutasítottuk.
Ha a visszaküldését jóváhagyják, a visszatérítést feldolgozzuk, és az összeget automatikusan jóváírjuk a hitelkártyájára vagy az eredeti fizetési módjára egy meghatározott időn belül.
Késleltetett vagy hiányzó visszatérítések
Ha még nem kaptad meg a visszatérítést:
-
Először is, ellenőrizd újra a bankszámládat.
-
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a hitelkártya-kibocsátójával – a visszatérítés megjelenése néha eltarthat egy ideig.
-
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot bankjával, mivel előfordulhat, hogy a visszatérítés feldolgozása késik a számláján.
Ha a fentieket mind elvégezte, és továbbra sem látja a visszatérítést, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot chaten vagy e-mailben: support@arctiqo.se
Cserék
Csak akkor cseréljük ki a termékeket, ha azok hibásak vagy sérültek.
Ha egy terméket ugyanarra a modellre szeretne cserélni, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, vagy használja a kapcsolatfelvételi űrlapot.
Visszaküldési költségek
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a support@arctiqo.se címen a visszaküldési folyamat megkezdéséhez.
E-mailben küldjük el az utasításokat arról, hogy hová küldheti a terméket visszaküldéshez.